ForsidePakkeskiftLive TVVerdens TVTV-GuideMust Carry

Pakkeskift

Fællesantenneforeningen kan tilbyde et bredt udvalg af Radio og TV kanaler fordelt i 3 forskellige pakker.

Grundpakke
Mellempakke
Mellempakke med Bland Selv
Fuldpakke
Fuldpakke med Bland Selv

Alle pakkerne bestilles hos antenneforeningen.

Mellempakke og Fuldpakke med Bland Selv.
Pakkerne bestilles hos antenneforeningen og kanalerne vælges på YouSees´s hjemmeside.
(HUSK at Bland Selv pakkerne kræver kort og kortlæser som også bestilles hos YouSee.

Pakkeskift kan ske hver måned, og skal bestilles senest 10 dage før for at kunne virke fra starten af efterfølgende måned.
Du vil blive opkrævet et gebyr for Pakkeskift samt prisen på den valgte pakke som skal være indbetalt inden den ny pakke kan træde i kraft.

Priser og gebyrer for pakkeskift.

Du vil modtage besked i postkassen, når din nye pakke er aktiv, i brevet er vedlagt opkrævning og nyeste kanaloversigt.

Husk at du på nogle fjernsyn skal lave en ny kanalsøgning før dine nye kanaler kommer frem.

Udfyld formularen herunder, husk at udfylde alle felterne.

Pakkeskift

Fornavn:
Efternavn:
Adresse:
Postnr. og by:
Telefonnr.:
Evt. Emailadresse:
Medlemsnr.:
Bemærkning:

Min nuværende pakke er

Jeg vil gerne skifte til

Grundpakke Grundpakke
Mellempakke Mellempakke
Fuldpakke Fuldpakke

Ja tak, jeg vil gerne modtage nyhedsbrev fra antenneforeningen.