Tilmeld BetalingsserviceBestyrelsenVedtægterPriserPrissammenligningerForside
Tilmeld BetalingsService

Det er muligt at tilmelde opkrævningen fra foreningen så den bliver betalt via betalingsservice
Alle opkrævninger der ikke betales via betalingsservice, pålægges et  opkrævningsgebyr.

Er du ikke tilmeldt betalingsservice, kan du med fordel gøre det her, og samtidig spare et opkrævningsgebyr for hver af dine fremtidige opkrævninger. Du skal bruge dit medlemsnummer, der bl.a. fremgår af din opkrævningen.

Kontingentet betales som udgangspunkt én gang årligt med betalingsfrist i begyndelsen af januar måned. Kontingentbetalingen dækker perioden fra 1/1 til 31/12 samme år. Halvårligt, Kvartårlig og Månedsopkrævning kan aftales.

Betalingsservice - "Det nemmeste i verden".
Tilmeld din fremtidige betaling inden d. 11 december så bliver dine fremtidige kontingentopkrævninger til Fællesantenneforeningen betalt til tiden - hverken for tidligt eller for sent.
Du slipper for at stå i kø på posthuset eller i banken. Eller for besværet med at taste betalingsoplysningerne i din netbank. Samtidig undgår du kedelige rykkere og gebyrer.
Betalingsservice klarer betalingerne for dig. Det er det nemmeste i verden. Læs de generelle regler for debitorer
(Her).

Oplysninger til brug for tilmelding

PBSnr. 07111746 og Debitorgrp.nr. 00001
derudover skal du bruge dit Kundenr. (er du i tvivl er du altid velkommen til at ringe ell. skrive til kasseren.)

Send en besked til bestyrelsen